Klacht Confetti Shopping Group: geen recht op retourbeleid ?????

Klachtnummer
# 275889
Gebruiker
joan126
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Product besteld op donderdag zou volgende werkdag geleverd worden. Op leverdag eind van de dag een mail. Artikel wordt maandag pas verzonden. Dat was te laat voor mij had het zaterdag nodig. Dus gelijk mail terug gedaan dat ik de bestelling wil annuleren omdat het te laat kwam.en mn geld terug wou. Dat kon niet ik moest het weigeren als de pakketbezorger het kwam afleveren. Het aflever adres is het bedrijf van mijn vader daar is altijd iemand. Wij zijn vaak niet thuis. Dus pakket geweigert! Mail gehad dat ze het retour hadden gehad maar geen recht hebben op geld terug omdat wij een bedrijf waren vereniging ect???? Dit slaat alles wij zijn gewoon consument! Men reageert al.een week niet op mijn mails telefoon pakken ze ook niet op!!!

De oplossing

Pakket is weer bij jullie dus ik.wil gewoon mijn geld terug waar we recht op hebben!

5 reacties

  1. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Beste,

    Allereerst vervelend dat de communicatie niet prettig is verlopen.
    Wij hebben een onafhankelijke retourafdeling die enkel op de wettelijke criteria toetst.
    Echter als klachtenafdeling kijken wij naar de reeele situatie.

    U geeft aan dat u geen bedrijf bent, maar een consument. Wanneer u de order als bedrijfsbestelling plaatst met factuur tenaamstelling op de bedrijfsnaam valt u niet onder het consumentenrecht. Wij geven apart aan als het een afwijkend afleveradres betreft. In de basis valt u niet onder het consumentenrecht, maar onder het algemene recht.

    Echter wanneer wij van u de factuurgegevens mogen ontvangen gaan we het passend samen oplossen

    Met vriendelijke groet,

  2. Auteur
    joan126
    Datum
    Ik heb jullie alweer terug gemaild. Echter vind ik het raar dat jullie wel via hier reageren en via jullie eigen mail site dat het erg lang duurt of geen contact te krijgen is nog steeds blijf ik bij dat ik graag mijn geld terug gestort krijg op mijn rekening!
  3. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Beste

    Allereerst bedankt voor uw reactie.
    Het klopt dat het op de klantenservice erg druk is, op de klachtenafdeling is het rustig en kunnen wij
    u direct helpen.
    Graag zou ik van u het factuurnummer ontvangen om het op te lossen

    Met vriendelijke groet
  4. Auteur
    joan126
    Datum
    Orde nummer 143565
  5. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Beste Joan,

    Bedankt voor het ordernummer
    Ik heb het voor u nagekeken
    Onze retourafdeling verwerkt retouren altijd via een aantal vaste criteria, gebruik, hygiene en bedrijfsbestellingen. In uw geval was er een bedrijfsnaam ingevuld en hebben zij dit binnen hun criteria dan ook aangemerkt als bedrijfsbestelling. Hier gelden andere retourregels voor.
    Wij zullen deze omzetten naar consumenten aankoop en de retourverwerken

    Fijne dag gewenst

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen