Opgelost door Confetti Shopping Group: Geen zending otvangen en geen contact mogelijk.

angry Opgelost
Richard

op 14 februari een bestelling geplaatst, maar nog steeds niets ontvangen.
De zending moet nog steeds aangeboden worden bij PostNL
Mail gestuurd, geen reactie. Meerdere keren gebeld, geen contact

Eindelijk eens reageren op de mail en het bestelde toesturen. Of mij het geld terugstorten.

Beste,

Wij hebben het nagekeken en deze staat op geannuleerd en hebben het bedrag direct teruggestort
    Richard
    Het kan goed zijn dat de zending geannuleerd is, wel rijkelijk laat. Jullie geven aan dat het geld direct is teruggestort, wel vreemd dat ik hier niets van terug zie op mijn bankrekening. Lijkt er weer op dat ik voor de gek gehouden word.
    Als jullie zeggen dat je het geld terugstort, doe het dan ook.
    Betaling
    Goedgekeurd (€ 24,94)
    Mutatie 14-02-2020 15:52:32
    Voltooid (€ 24,94)
    Terugbetaald (€ 24,94)

uit privacy overwegingen zal ik het rekeningnummer achterwege laten
    Maar gezien uw commentaar en twijfels
    Vraag ik u toestemming om deze te mogen toevoegen zodat het gecontroleerd wordt en u bovenstaande kan wijzigen
    Richard
    Hoe kan iets terugbetaald zijn op de datum dat ik de bestelling heb geplaatst.
    Op 14-02-2020 heb ik de bestelling geplaatst en betaald. En u geeft aan dat er op 14-02-2020 is terugbetaald.
    Heenweg twijfelachtig lijkt mij.
    Beste,

Dat staat er niet de betaling is voltooid op 14-02 en daarna melding teruggestort volledige bedrag

Maar mogen wij afdruk bankgegevens doorgeven
    Geef maar door

Bedrag

Order 1274360
    TERUGGESTORT
    € 24,94

Wij werken met betaalprovider Mollie en deze staat ook in de vermelding
    Richard
    Het staat we nu inderdaad bij.
    Wel jammer dat het zover moeite moet kosten om de zaken voor elkaar te krijgen.
    Wel geld terug, maar een excuus..........ho maar

Richard
Na heel veel moeite eindelijk iemand gesproken van de confettishop. Hierbij gewoon geeist dat het reeds betaalde geld per direct werd teruggestort. Dit is ook toegezegd en later teruggekoppeld dat het geld was teruggeboekt. Alleen was het niet bijgeschreven op mijn tekening. Na nog een keer bellen werd bevestigd dat het geld reeds was overgemaakt. Ineens na het laatste telefoontje werd het geld alsnog bijgeschreven op mijn rekening. Dit is zeker een bedrijf waar ik nooit meer zaken mee ga doen en het ook bij iedereen sterk afraad om hier iets te bestellen.

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?