Klacht Confetti Shopping Group: Heel slecht. Niks geleverd en geen communicatie. Uiteraard wel betaald.

Klachtnummer
# 292597
Gebruiker
JVBrabant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vrijdag 2 februari een bestelling gedaan, met uiterlijke ontvangstdatum van 9 februari. Tijd genoeg om aan hun levertijd (72 uur) te doen. Niks ontvangen, geen bericht gehad over de status wat dan ook. Waarschijnlijk nog niet eens verzonden. Op Email wordt niet gereageerd. Live Chat is Offline en klantenservice is een automatische boodschap.

De oplossing

Geleverd voor Zaterdag 10 februari 13:00 of bevestiging dat ik het op kan komen halen zaterdag morgen in Deventer. Anders 100% geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Confetti Shopping Group
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jasper,

    Wij hebben gezien dat uw order netjes de tiende is afgehaald op het postkantoor en zoals beloofd heeft u hier de 9de een status over ontvangen. Wij hopen dat u een leuke carnaval heeft gehad

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?