Opgelost door Confetti Shopping Group: Ik krijg geen contact en krijg geen levering!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 291663
Gebruiker
MCoenen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op dinsdag 23 januari 2018 een bestelling geplaatst. Deze zou zo snel mogelijk geleverd worden. Vervolgens ontving ik op donderdag 25 januari 2018 een mail met daarin de tekst: "Uw order is momenteel nog niet gereed om (compleet) verzonden te worden. Wij verwachten dat uw order ....... over
2 (werk)dagen wordt verzonden.

Ik heb afgelopen woensdag 31 januari 2018 een mail gestuurd om te informeren hoe het ervoor staat. Hierop krijg ik geen reactie.
Vandaag 2 februari 2018 getracht te bellen. De eerste keer waren er 42 wachtenden voor me. Nu op moment van schrijven zijn dit er 52!!!!!!!!
Sorry, maar wat hebben jullie voor klantenservice?
Ik wil weten wanneer mijn bestelling komt, als jullie op 25 januari aangeven dat het ongeveer 2 dagen duurt, snap ik niet dat ik nu een ruime week verder nog steeds niets heb ontvangen.

En ja, ik begrijp dat het druk is vanwege carnaval, maar huur dat extra mensen in!

De oplossing

Ik wil mijn bestelling ontvangen, eigenlijk VANDAAG nog!

2 reacties

  1. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Beste Maaike,

    Het is het onderweg en zoals afgesproken is de glitter shaker teruggestort
    Bedankt voor het prettige gesprek

    Groet
  2. Auteur
    MCoenen
    Datum
    Bedankt voor jullie snelle reactie!
    Sorry dat het op deze manier moest, maar jullie oplossing en supersnelle reactie maakt alles goed! Heel veel succes nog met alle drukte voor carnaval
    Groet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MCoenen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oplossing is prima. Het niet leverbare artikel is geannuleerd en ik krijg de verzendkosten terug. Daarnaast kreeg ik razendsnel reactie op mijn klacht!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?