Klacht Confetti Shopping Group: Late levering, onduidelijkheid over überhaupt wanneer het pakket geleverd gaat worden.

Klachten van Jacky

Geachte Heer / Mevrouw,

Zelf heb ik mijn bestelling op 6 februari geplaatst, en verwachtte het de volgende dag in huis te hebben.

Nu hoorde ik toen ik net contact zocht met jullie klantenservice, dat de bestellingen voor 6 februari pas vrijdag verwerkt gaan worden. Dan is het carnaval al voor velen voorbij.

Ik wilde mijn producten graag vandaag (donderdag) gebruiken, dit is de enige dag dat ik carnaval vier.
Aangezien ik het nog niet binnen heb, zou ik mijn bestelling graag cancelen.
Ik heb ook nog niet eens een track & trace code dus mijn spullen moeten blijkbaar nog sorteert worden.
Als de bestellingen overigens vrijdag pas verwerkt worden online, krijgen velen hun pakket pas binnen na de carnaval. Dit lijkt me niet de bedoeling.

Ik hoor graag uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
....

Aangezien ik het nog niet binnen heb, zou ik mijn bestelling graag cancelen.
Dit lijkt me niet de bedoeling.

Confetti Shopping Group is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Klachten van Jacky
    Opgelost! Heb mijn geld terug ontvangen!

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?