Klacht Confetti Shopping Group: niet bereikbaar,onvolledige order ontvangen, 4,95 verzendkosten brievenbuspakket, 5,99 voor retour

C.P.A. Pronk-schiphorst

Wij hebben vandaag, 11 dagen na bestelling, een onvolledige order ontvangen; 2 in plaats van 3 vampierstanden en ook de vampier bril ontbreekt.

Onze kinderen hebben vorige week op school al carnaval gevierd en we hebben nu dus ook niks meer nodig en zullen de order, die we dus maar gedeeltelijk hebben ontvangen, retourneren.

Daarnaast vinden wij het buiten proportie dat u voor een brievenbuspakket in eerste instantie al EUR 4,95 verzendkosten in rekening brengt en dat voor een retourlabel nog eens EUR 5,99 wordt berekend.

En dat jullie vervolgens telefonisch niet bereikbaar zijn, dat lijkt helemaal nergens op.

Wij zullen nooit meer iets bij jullie bestellen en de site al zeker niet aanraden.

Geld volledige order terug inclusief teveel betaalde verzend/ en retourkosten

C.P.A. Pronk-schiphorst
    Een eerste reactie ontvangen dat ik niet zou hoeven betalen.
    Heb nog vraag openstaan, hierop is nog niet gereageerd
    Confetti Shopping Group
    Ik zie dat mijn collega heeft geantwoord op de verzendkosten en het feit dat de hele betaling is gecancelled?
    Welke vraag zou u nog meer willen beantwoord hebben?
    C.P.A. Pronk-schiphorst
    Vorige week had ik al een retour label a €5,99 geprint. Wat kunnen we aan die kosten doen?

Wat de rest betreft gaan we akkoord met het voorstel van uw collega
    Beste,

Ik zie dat mijn collega heeft aangegeven dat u de andere goederen mocht behouden, dat terug sturen niet noodzakelijk is? De goederen zijn toch terug gezonden?
    Hallo,
    Dat klopt, ik mag de producten houden, alleen wist ik dat nog niet op het moment dat ik het retourticket bestelde. Ik kreeg een reactie van uw collega nadat ik het retourticket reeds geprint en betaald had. Als u wilt, stuur ik u deze mail zodat u kunt zien dat ik 5,99 voor het retourticket heb betaald.
    Confetti Shopping Group
    Ok dit hebben we nog nooit eerder bij de hand gehad.
    Bij defecten of andere afwijkende zaken op het gebied van produkten wordt er een gratis retouretiket ter beschikking gesteld en vrijwillig retourneren kan met dit etiket
    Dus?
    Geachte,

Dus?
    Wij gaan nakijken wat we hiermee kunnen, omdat er veel zaken zijn waar we invloed hebben.
    Echter zijn er ook zaken waar de klant zelf een verantwoordelijkheid heeft.
    C.P.A. Pronk-schiphorst
    Graag wil ik dan weten wat mijn eigen verantwoordelijkheid is, aangezien ik ik weet niet hoe vaak geprobeerd heb jullie te bereiken..
    Aangezien door de veel te laat geleverde bestelling ik niets meer met de producten kon, wilde ik ze retourneren.
    Hallo,
    Ik heb een reactie gehad dat ik niet hoef te betalen. Nu krijg ik echter van Klarna een betaal verzoek.
    Willen jullie dit svp zo spoedig mogelijk met klarna afstemmen.
    Graag hoor ik van u
    Mvg
    Carmen Pronk
    Mijn order nummer is 247693 tnv Pronk Hellendoorn
    Aanpassing klarna direct gedaan
    Als het goed is krijgt u bericht van klarna dat er niks meer openstaat

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?