Klacht Confetti shopping group: Nog steeds geen bericht van levering ontvangen, super slechte service!!

Nveltmaat

heb op 7 oktober 2017 een bestelling gedaan maar tot vandaag nog niets gehoord over de levering hiervan!! Heb aangegeven dat ik de artikelen nodig heb op 14 oktober 2017! hoezo 24-uurs levering?? Probeer al een aantal keer te bellen maar telkens 20 wachtenden voor mij en wachttijd van 13 minuten die na 10 minuten wachten ineens overgaat in 22 minuten!! Wat een super slecht bedrijf zeg!! Slechte service!!

Levering op 13 oktober 2017 en anders geld retour!

Best,

Allereerst bedankt voor uw bericht.
    Zoals u waarschijnlijk heeft gelezen hebben wij groots overal neergezet dat er een telefonische storing was bij Ziggo en deze heeft ons als ziggo gebruiker getroffen. Daarvoor onze excuses.

U heeft in de order aangegeven de order op 14 oktober te willen ontvangen, deze staat ingepland voor verzending 12 oktober 2017 om aangeleverd te worden op 13 oktober 2017.

Nogmaals excuses voor de storing bij Ziggo
    Nveltmaat

Bedankt voor de snelle reactie. Fijn dat de artikelen 13 oktober geleverd gaan worden. Ik kijk er naar uit! Over de storing heb ik niets gelezen. Erg vervelend voor jullie en ons als klanten. Wordt vervolgd.
    Confetti shopping group
    Graag zouden wij vernemen of het goed is aangekomen
    Nveltmaat

De bestelling is vandaag aangekomen, echter de slingers zijn niet degene die ik heb besteld. Ik heb 4 keer de vlaggenlijn sweet sixteen zoals in de bijlage besteld maar krijg 4 andere slingers namelijk de banner with dangling cutout. Graag met spoed de juiste vlaggenlijnen leveren zoals besteld. Zie ordernummer 144229.
    Beste,

Ik heb navraag gedaan bij de logistieke afdeling en zij geven aan da zij ivm de deadline het dichtsbijzijnde alternatief hebben verstuurd. De vlaggenlijn was in tussentijd uitverkocht.
    Wij zullen natuurlijk de juiste nasturen

fijn weekend gewenst
    Nveltmaat

Dat is fijn. Kunt u mij vertellen wanneer deze geleverd worden?

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren