Klacht Confetti Shopping Group: Onbetrouwbaar. Geen levering en geen reactie op email. Geen telefoonnummer beschikbaar.

Klachtnummer
# 284367
Gebruiker
SL Slager
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling niet geleverd. Geen reacties op mails naar de klantenservice. Zeer onbetrouwbaar.

De oplossing

Zsm annuleren van deze bestelling! Zie mijn mails daarover.

1 reactie

  1. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Beste,

    Wij hebben nagekeken wat er heeft plaats gevonden.
    Wij hebben netjes uw bestelling ontvangen en hebben bij constatering dat er niet voldoende voorraad beschikbaar was u een mail van vertraging verstuurd. U heeft hier netjes op geantwoord de bestelling te willen annuleren. De totale terugstorting en annulering heeft plaats gevonden op 12 december 2017.

    Nu geeft u aan onbetrouwbaar omdat er geen communicatier zou plaats vinden en er geen telefoonnummer beschikbaar zou zijn. Natuurlijk heb ik beide voor u gecontroleerd, zodat indien nodig hier verbeteringen in kunnen plaats vinden.

    Wat betreft mailcommunicatie kan ik zien dat er op het volgende mailadres syts.slager@gmail.com eerst op 29 november een email is verstuurd en de tweede heeft op 7 december plaats gevonden, de laatste mail is van 12 december.

    Wij hebben nagezien het telefoonnummer staat prominent op de voorpagina en is totaal 8 maal vermeld op de site.

    Graag zouden wij bevestiging ontvangen dat uw order netjes is geannulleerd.

    Fijne dag gewenst

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen