Klacht Confetti Shopping Group: Product niet geleverd, geen reactie op e-mail.

xPauline

Op maandag 9 oktober 2017 heb ik via de website www.themakleding-benelux.nl een bestelling geplaatst. Het ging om 2 (kleine) artikelen die ik op donderdag 12 oktober 2017 nodig had. Op de website stond aangegeven dat deze artikelen voorradig waren en dat ze dezelfde dag nog verstuurd zouden worden.

Direct na betaling van het factuurbedrag á € 20,65 (via iDeal) ontving ik de orderbevestiging via e-mail.

Op woensdag 11 oktober had ik helaas nog steeds niets ontvangen. Ik heb het bedrijf een e-mail gestuurd waarin ik aangaf teleurgesteld te zijn en me afvroeg wat er mis gegaan was.

Tot op heden - 21 oktober 2017 - heb ik niets van het bedrijf ontvangen of gehoord. Het enige teken van leven dat ik tot nu toe heb gehad, is de orderbevestiging die ik direct na het betalen van mijn bestelling op 9 oktober 2017 ontving.

Ik verwijt dit bedrijf dat zij betaalde producten niet levert. Daarnaast verwijt ik het bedrijf dat zij hierover op geen enkele wijze communiceert: niet uit zichzelf, maar ook niet naar aanleiding van mijn e-mail.

Vandaag, zaterdag 21 oktober 2017, heb ik opnieuw een e-mail gestuurd met het verzoek om aan mij het verkoopbedrag terug te storten. Ik hoop dat hieraan gehoor wordt gegeven. Daarnaast verwacht ik op z'n minst een excuus.

Beste,

Wij hebben melding van uw klacht gehad.
    Direct hebben wij uw order erbij gezocht en zien dat deze order in zijn geheel nog niet in behandeling is genomen. Of dan wel niet uit ons automatische systeem is komen rollen.

Dit gaan we natuurlijk direct voor u oplossen.
    U geeft aan mail te hebben verstuurd, echter kan ik geen mail correspondentie onder dit ordernummer vinden. kunt u aangeven waar deze naar toe is gestuurd.

Graag vernemen wij of de order nog is gewenst.

excuses voor het ongemak

Met vriendelijke groet
    xPauline
    Beste... (?),

Het doet mij deugd te vernemen dat er nog iemand leeft op uw afdeling, want daar begon ik ernstig aan te twijfelen.

Ik heb niet één maar twee keer een mail gestuurd: op 11 oktober 2017 en op 21 oktober 2017. Beide keren heb ik deze gestuurd naar het adres dat op uw eigen website vermeld staat als zijnde het contactadres voor klachten en vragen: info@themakleding-benelux.nl In de onderwerpregel staat het ordernummer vermeld.

Met klem raad ik u aan iets aan uw automatische systeem te doen. Ik heb hier even rondgekeken: op deze website alleen al staan 29 klachten die allemaal ongeveer dezelfde strekking hebben. Uw bedrijf harkt factuurbedragen binnen met de snelheid van het licht, maar levert in het tempo van een kreupele slak... of van een dode, want helemaal niet. Daarnaast reageert u niet op e-mails. De enige manier om van u een reactie los te peuteren, is via www.klachtenkompas.nl

Eén complimentje: nog een paar van dit soort klachten en de variëteit aan de hier door u aangevoerde smoezen en excuses is groter dan uw assortiment aan feestartikelen, en dat is best een knappe prestatie.

Nee, na twee weken als betalende klant compleet door u genegeerd te zijn, is mijn bestelling uiteraard niet meer gewenst. Het dringende verzoek is dan ook om het door mij betaalde factuurbedrag per omgaande aan mij terug te storten.

Pauline

Geachte mevrouw Pauline,

Wij doen jaarlijks 540.000 bestellingen en natuurlijk vinden er zaken plaats die niet correct gaan.
    Echter wij nemen elke klacht melding serieus.
    Daarom vind ik het erg vervelend dat u opsomt als smoezen en excuses?

Uw order is geparkeerd blijven staan in ons systeem en dit is uitermate vervelend.
    Terecht stellen wij dan de vraag of u de order nog wenst, want dan maken wij deze direct voor elkaar.
    Zo niet zorgen wij voor terugstorting van het aankoopbedrag.

Graag zouden wij vernemen waar u het email adres info@themakleding-benelux.nl heeft gezien.
    Op de contact plaats staat klantenservice@confettishoppinggroup.nl

Graag zouden wij het netjes oplossen

MVG
    Beste,

Zoals telefonisch besproken hebben wij uw mail teruggevonden in de noreply mailbox.
    Dit zou u nog voor ons bevestigen.

Alvast bedankt

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?