Klacht Confetti Shopping Group: Producten niet tijdig geleverd en geld niet terug

Mirthe-001

1 oktober jl. heb ik een drietal tirolerjurkjes bij u besteld. Deze zouden binnen een korte termijn (24uur) geleverd worden. Helaas kreeg ik op 5 oktober jl. het bericht dat de jurkjes vertraagd waren maar die dag verzonden zouden worden. 7oktober jl. heb ik een mail gestuurd die ik retour kreeg ivm met het niet werken van uw klantenservices mail.

13 oktober jl. kreeg ik de jurkjes binnen, te laat aangezien ik 8 oktober jl. het feest had en dus duidelijk niet op 5 oktober jl. uit het magazijn zijn verzonden.

20 oktober jl. heb ik de jurkjes (op eigen kosten) retour gezonden met het retourformulier. Binnen 14dagen na binnenkomst zou het verschuldigde bedrag retour gestort worden. Helaas is het nu 22 november en heb ik nog niks ontvangen.

Ik betreur de gang van zaken, aangezien uw kantoor telefonisch slecht te bereiken is en niet via de mail. Ik heb onnodige kosten (tweemaal de verzendkosten) gemaakt door een fout uwerzijds. Daarbij komend heb ik het belangrijkste van alles mijn producten niet tijdig gekregen en tot op heden ook het bedrag niet retour gekregen.

Ik verwacht dan ook het verschuldigde bedrag per direct retour gestort en dat ik gecomposeerd word in de tweemaal gemaakte verzendkosten.

Beste Mirthe,

Erg vervelend om te horen dat het pakket te laat is gearriveerd.
    Ik heb gezien dat er op de volgende dagen een mail is verstuurd van vertraging van een van de jurkjes.
    2-10, 5,10 en 9-10.
    Graag willen wij voor u kijken naar de retour gestuurde artikelen. Heeft u voor ons de track en trace van de retourzending?\

Daar de retour niet bij ons staat geregistreerd kubben we met de track en trace traceren waar het pakket zich bevind
    Beste Mirthe,

Erg vervelend om te horen dat het pakket te laat is gearriveerd.
    2-10, 5,10 en 9-10.

Mirthe-001

Dat maakt het nog wat vervelender aangezien ik de mail d.d. 9/10 jl. niet heb ontvangen. En in de mail d.d. 2/10 jl. stond dat de order nog niet gereed was en verwacht verzonden te worden over twee dagen. Fijn dat u het voor me na wil kijken. Het nummer van de dhl-zending is; 3SDSP003562061.

Ik hoor graag van u.
    Beste Mirthe,

Wij kunnen bovenstaand nummer niet lezen.
    Echter hebben wij de terugstorting los hiervan direct geregeld.
    Kunt u bevestigen dat u hier een mail over heeft ontvangen

MVG

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?