Klacht Confetti Shopping Group: Reageert niet en geeft geen geld terug na retour

HogeBrocolli#267

Ik heb ruim 2 maanden geleden spullen retour gestuurd, maar ze betalen het geld niet terug. Ik krijg maar geen contact met de klantenservice, ze reageren niet op mailtjes. Ik wil graag mijn geld terug voor mijn retour!

Ik wil dat ze mij het geld terug betalen

Geachte heer Van de Looi,

Heeft u een ordernummer voor ons

Alvast bedankt
    Goedenavond,

Direct voor u nagekeken, wij hebben hier geen binnenkomst melding van staan.
    Natuurlijk heb ik ook direct de track en trace gecontroleerd en wat mij opvalt is dat er geen handtekening aanwezig is.

Wanneer DHL een pakket bij ons afgeeft, krijgen zij hun handtekening van een medewerker van ons distributiecentrum.

Kunt u deze svp opvragen, dan kunnen we uitzoeken waar het fout gaat bij DHL of bij ons
    HogeBrocolli#267
    Bedankt voor het nakijken. DHL kan ik op dit moment niet bereiken, ik zal morgen contact met ze opnemen. Ik plaats hier een nieuwe reactie wanneer ik antwoord heb van DHL.
    HogeBrocolli#267
    Ik heb bij DHL om de handtekening gevraagd, maar DHL geeft aan dat er geen handtekening vereist is bij particuliere zendingen, en dat deze dus ook niet is gezet.
    Omdat het dus een particuliere zending is en niet een zakelijke zending kan je bij de track & trace ook geen handtekening zien. Je kan dan enkel aan de track & trace zien dat een pakket is afgeleverd.

Bij DHL zijn ze nu een onderzoek gestart. Daar krijg ik over maximaal 5 werkdagen een antwoord op.
    Beste,

Bedankt voor uw reactie
    Ik heb uw reactie gelezen en de reactie van DHL.

Zij kunnen geen handtekening voorleggen?
    Terwijl alles wordt ondertekend?
    En ze zeggen dat ze geen onregelmatigheden hebben geconstateerd?
    Maar ik lees nergens dat ze kunnen aantonen dat ze hebben afgeleverd.

Zij moeten u toch met 100% zekerheid kunnen zeggen dat zij hebben gedaan waar u hen voor heeft betaald?
    Wij hebben het niet ontvangen, hebben geen handtekening?

Allereerst zijn zij verantwoordelijk voor het afleveren.
    Heeft u een naam met wie u contact heeft gehad, want dan gaan wij contact opnemen
    Beste,

Wij hebben contact gehad en krijgen officieel schrijven dat zij het niet zeker weten enkel in het systeem hebben gekeken en daar staat afgeleverd.
    Echter kunnen ze niet garanderen dat het pakket per abuis op een ander adres is afgegeven en gescand. Naar aanleiding hiervan zullen wij samen met u naar een passende oplossing kijken

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?