Klacht Confetti Shopping Group: Schaamteloze en belachelijke klanten behandeling

Klachtnummer
# 292613
Gebruiker
JVBrabant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Status update beloofd voor zaterdag 10 februari. Nou ik ben benieuwd en ga er uiteraard vanuit dat men lekker aan het overwerken is daar. Maar weinig hoop gezien hun Customer service. Blacklisten dit bedrijf. Eerst een beloving doen en daarna niks meer van je laten horen, alle lijnen van communicatie verbreken. Echt heel amateuristisch slecht dit. Heeft carnaval voor hee veel mensen verziekt. Als je de drukte niet aankan trek de stekker er dan veel eerder uit!

De oplossing

Contact zoeken NU!

1 reactie

  1. Auteur
    Confetti Shopping Group
    Datum
    Beste Jasper,

    Wij hebben gezien dat uw order netjes de tiende is afgehaald op het postkantoor en zoals beloofd heeft u hier de 9de een status over ontvangen. Wij hopen dat u een leuke carnaval heeft gehad

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen