Klacht Confetti Shopping Group: Slechte communicatie

E.W.M.H

Zondag 16 februari een pakketje besteld. Zou met drie dagen geleverd worden, dus vandaag 19 februari. Heb niks meer van het bedrijf gehoord, geen track en trace ontvangen. Klantenservice is niet te bereiken en heeft mijn telefoonnummer zelfs geblokkeerd.

Wil graag weten wanneer mijn pakketje binnenkomt

Beste,

Bedankt voor het commentaar.
    Echter staat er duidelijk aangegeven dat we een verwerkingstijd hebben van 3 dagen en dat op dag 4 dan het pakket aankomt.
    Klanten kan dan zelf de keuze maken of ze bestellen, met de levertijd in hun achterhoofd?

Gister heeft u een email ontvangen over uw bestelling en de levering
    Beste,

Bedankt voor het commentaar.

Gister heeft u een email ontvangen over uw bestelling en de levering
    E.W.M.H
    Aan de telefoon te horen gekregen dat het jullie niet lukt om vandaag op de 4e dag het pakket te leveren. Het komt pas morgen of zaterdag binnen, terwijl zaterdag al te laat is. Had liever gehad dat dit eerder was doorgegeven.
    Beste excuses hiervoor

E.W.M.H
Kreeg uiteindelijk het pakketje te laat binnen, was een maat te klein en was al kapot. Retour gestuurd en na 3 weken nog steeds mijn geld niet terug gekregen! Oplossing is dat ik uiterlijk deze week mijn geld terug krijg.

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?