Opgelost door Feestartikelen4u.nl: Slechte klantenservice, nog steeds geen geld retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 281026
Gebruiker
Cyn. K
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Wat een absurd slechte klachtenservice! Het begon al toen ik de dag nadat ik mijn bestelling had geplaatst na belde (30 min in de wacht) gestaan om te vragen op welke termijm het geleverd zou worden. Bleek de bestelling niet op voorraad te zijn, dit stond niet op de website. Omdat ik het wel nodig had dit weekend heb ik aangegeven de bestelling te willen annuleren zodat ik op zoek kon naar wat anders, dit was geen probleem. De volgende dag heb ik ook nog een mail gestuurd dat ik nog geen mail ter bevestiging van annulering had ontvangen. Krijg vervolgens wel later op de dag een automatisch bericht dat mijn bestelling onderweg is, terwijl ik ondertussen al was voorzien! Ik heb mijn gehele pakket weer retour gestuurd, ruim twee weken geleden maar nog steeds geen geld ontvamgen. Ook vorige week een mail gestuurd en ook daar wordt niet op gereageerd! Ik wil mijn geld terug!

De oplossing

Geld terug, inclusief de verzendkosten want die heb ik nu twee maal (heen en retour) onnodig moeten betalen aangezien ik heb aangegeven de gehele bestelling niet meer te willen ontvangen

5 reacties

  1. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Beste Cynthia,
    Allereerst vervelend om te horen
    Mogelijk heeft u een ordernummer voor ons?

    Wanneer er annuleringen plaats vinden dan vermelden wij altijd dat wij trachten deze uit het distributie proces te halen en indien dit niet mogelijk is dat klanten dit weigeren.


    U geeft aan dat het pakket is verzonden naar een bepaald postcode en huisnummer, betreft dit het retour?

    Graag verneem ik van u
  2. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Beste Cynthia,

    Ik heb direct voor je nagekeken wat er heeft plaats gevonden. U heeft de order op 26 oktober geannuleerd. Deze is op dat moment ook verzonden waarvan u later een bericht heeft gekregen.
    Wij hebben een automatisch systeem in het distributiecentrum dat kan betekenen dat het pakketje al zover onderweg is dat deze niet meer te annuleren is. Dit wordt normaliter altijd weergegeven en op dat moment ook het advies gegeven het pakket te weigeren als deze toch aankomt.

    Wanneer deze terugkomt hebben wij een wettelijke termijn van 14 dagen van verwerking van de retouren ingegaan op de dag van aankomst.

    Ik heb gezorgd voor terugstorting hier heeft u een mail van ontvangen.
    Helaas blijft het vervelend dat wanneer door wat voor een reden een bestelling later aankomt

    Ik ga ervan uit het hiermee netje te hebben opgelost


  3. Auteur
    Cyn. K
    Datum
    Er is mij een toezegging gedaan dat de bestelling geannuleerd zou worden. Indien mocht blijken dat dit niet meer mogelijk was dan had het wel zo netjes geweest mij hiervan op de hoogte te stellen zodat ik inderdaad zou weten dat ik het pakket noest weigeren. Inmiddels zijn de 14 dagen na ontvangst retour per vandaag ook voorbij en nog steeds heb ik mijn geld niet ontvangen.
  4. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Cynthia,

    Zoals hierboven aangegeven heeft de terugstorting plaats gevonden en is hier ook een mail over gestuurd

    MVG
  5. Auteur
    Cyn. K
    Datum
    Ik zie zojuist de mail betreft de retour storting. Blijft erg jammer dat het mij nu tweemaal verzendkosten heeft gekost en dat er een klacht aan te pas moest komen. Zal niet snel weer wat bij jullie bestellen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cyn. K
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Feestartikelen4u.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen