Klacht Confetti Shopping Group: slechte service, slecht bereikbaar, slechte levering

fritsdebosfee

levering niet op tijd. en pas na 3 maanden reactie op klacht, helaas nog steeds niet opgelost. ik kan voor een product met een productiefout 2 euro terugkrijgen van de leverancier, hier ben ik niet tevreden over want het is gewoon kapot

ik wil mijn geld terug

Beste,

Bedankt voor uw bericht ik zie dat het gaat om een jurkje van € 9,89 en het klopt dat de fabrikant 20% korting heeft aangeboden .
    U geeft aan slechte levering en levering niet op tijd, maar ik zie dat de artikelen zijn afgehaald door u?

Dat de reactie lang op zich heeft laten wachten heeft met de sluiting van de buitenlandse fabriek te maken ivm covid 19.

Wij willen voorstellen om de korting op te hogen naar 50%
    Hallo,

Dat klopt, ik heb de artikelen op kunnen halen. Een paar weken later dan er verteld was, en het was ook nog te laat voor carnaval. Ik heb hier meerdere keren achteraan gebeld en gemaild en kreeg via mail geen berichten terug, en aan de telefoon werd ik ook niet geholpen in de gevallen dat ik al iemand aan de telefoon kreeg. de korting van 50% is al beter dan die van 20% maar dat is voor mij nog steeds eigenlijk niet echt de oplossing, het gaat mij echt om het principe. als ik een artikel koop bij een bedrijf, dan wil ik dat dat product is zoals het hoort te zijn. is er een productiefout waardoor een klant niks kan met zijn of haar product hoort dit opgelost te worden op een goede manier. dat is hier nog steeds niet gebeurd.
    Beste,

Wat vervelend!
    Ik zie dat het voor Carnaval is afgehaald en dat wij op 17 maart de melding kregen dat er iets defect was aan het artikel. Normaliter dient dit binnen 14 dagen na ontvangst te worden gemeld.
    Nu hebben we 4 weken na afhaling een melding gekregen. Dan dient de fabrikant en/of wij een coulance regeling voor te stellen. Vandaar de 20% en 50%.

Het produkt is niet gedragen en zit nog in de originele verpakking?
    fritsdebosfee
    De verpakking heb ik niet meer, deze heb ik gelijk al weggegooid.
    Ik heb het jurkje wel 1 keer gedragen, alleen deze was al kapot voordat ik hem aantrok. gezien ik niks anders meer kon regelen moest ik hem toen aan. Ik kon na heel veel moeite de vrijdagavond van carnaval het jurkje bij jullie komen halen. carnaval is bij ons al vanaf vrijdag en doordat ik het nog moest halen bij jullie was ik daarvoor al te laat op de locatie waar ik moest zijn.
    fritsdebosfee
    De looptijd van de klacht op deze site is bijna voorbij....
    Bedankt voor de reactie
    Echter hebben wij geen reactie ondanks dat het is gebruikt 50% terug te storten en u mag het jurkje behouden
    fritsdebosfee
    Doe dat dan maar, denk dat we er niet verder uit gaan komen anders
    ?
    fritsdebosfee
    ik wacht nog steeds op een reactie van jullie...
    Goedemiddag,

Wij hebben u op 24 juni onderstaand gemaild:
    Goedemiddag,

Heeft u voor ons het rekeningnummer waarop wij het bedrag kunnen overmaken en tnv wie?

Dan zullen wij dit direct aan u terug laten storten.

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?