Opgelost door Confetti Shopping Group: Wacht al twee weken op de levering

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 290931
Gebruiker
mparryy
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wacht al twee weken op mijn bestelling. Telefonisch werd er aangegeven dat ik zeker weten vorige week alles binnen zou krijgen. Je raad het al het pakketje is er nog niet.

De oplossing

Alsnog zo snel mogelijk mijn bestelling of geld terug zodat ik ergens anders heen kan.

3 reacties

  1. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Beste,

    Ik zie dat u tot 2x een mail heeft gehad met een verwachte vertrekdatum.
    De kostuums zijn inmiddels binnen vanuit Ierland.
    Wij zullen navraag doen wanneer uw pakket zal arriveren
  2. Auteur
    mparryy
    Datum
    Beste,

    Bedankt dat u naar aanleiding van uw bericht nogmaals een mail heeft verstuurd met hierin de verwachte vertrekdatum. De website vermeld echter volgende dag in huis en momenteel is wederom de derde e-mail al niet correct want mijn bestelde artikelen zijn nog steeds niet binnen. En er wordt continu vermeld dat het binnen 2 of 4 werkdagen binnen is.

    Als de kostuums op 29 januari binnen zijn vanuit Ierland hoe kan het dan dat het pakket op 5 februari nog niet bij mij thuis is? Als ik woensdag de artikelen nog niet thuis hebt ontvangen dan hoeven deze ook niet meer verstuurd te worden en verwacht ik het betaalde bedrag terug gestort op de rekening.
  3. Auteur
    mparryy
    Datum
    Helaas het pakket niet meer op tijd mogen ontvangen. Wel ben ik door de Confetti shopping group gebeld met een verontschuldiging en krijg ik mijn geld terug gestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mparryy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas het pakket niet meer op tijd mogen ontvangen. Wel ben ik door de Confetti shopping group gebeld met een verontschuldiging en krijg ik mijn geld terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen