Opgelost door Confetti Shopping Group: Wacht al twee weken op de levering

content Opgelost
mparryy

Wacht al twee weken op mijn bestelling. Telefonisch werd er aangegeven dat ik zeker weten vorige week alles binnen zou krijgen. Je raad het al het pakketje is er nog niet.

Alsnog zo snel mogelijk mijn bestelling of geld terug zodat ik ergens anders heen kan.

Confetti shopping group
    Beste,

Ik zie dat u tot 2x een mail heeft gehad met een verwachte vertrekdatum.
    De kostuums zijn inmiddels binnen vanuit Ierland.
    Wij zullen navraag doen wanneer uw pakket zal arriveren
    Beste,

Bedankt dat u naar aanleiding van uw bericht nogmaals een mail heeft verstuurd met hierin de verwachte vertrekdatum. De website vermeld echter volgende dag in huis en momenteel is wederom de derde e-mail al niet correct want mijn bestelde artikelen zijn nog steeds niet binnen. En er wordt continu vermeld dat het binnen 2 of 4 werkdagen binnen is.

Als de kostuums op 29 januari binnen zijn vanuit Ierland hoe kan het dan dat het pakket op 5 februari nog niet bij mij thuis is? Als ik woensdag de artikelen nog niet thuis hebt ontvangen dan hoeven deze ook niet meer verstuurd te worden en verwacht ik het betaalde bedrag terug gestort op de rekening.
    mparryy
    Helaas het pakket niet meer op tijd mogen ontvangen. Wel ben ik door de Confetti shopping group gebeld met een verontschuldiging en krijg ik mijn geld terug gestort.

mparryy

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?