Klacht Confetti Shopping Group: Wel betaald, niet geleverd, geen contact mogelijk.

MRuit

31.1 besteld en betaald. Volgens de website zouden de producten binnen 48u geleverd worden
3.2 mail gestuurd en aangegeven dat ik nog geen bestelling of track & trace heb ontvangen. In de mail staat dat ik binnen twee dagen een reactie mag verwachten.
6.2 niets gehoord, gebeld 54 wachtenden voor me.
7.2 opnieuw gebeld wederom 50+ wachtenden voor me. Opnieuw een mail gestuurd, aangegeven dat ik de spullen vandaag nodig heb en gevraagd contact op te nemen.
9.2 opnieuw gebeld met de intentie alle 50 wachtenden dan maar af te wachten, maar de na een korte boodschap werd de verbinding verbroken. Opnieuw een mail gestuurd, tot op heden nog geen reactie, geen bestelling, geen Track & trace en geen contact mogelijk.

Ontzettend slechte service...
Als carnavalswinkel moet je mijns inziens berekend zijn op drukte rond de carnaval.
Een dag vertraging kan, in overleg later leveren kan, maar dit is gewoon belachelijk.

Vandaag of uiterlijk morgrnvroeg <12u alsnog het pakket en een tegemoetkoming in de kosten aangezien ik voor de eerste carnavalsdag kosten heb gemaakt.

Confetti Shopping Group is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

MRuit
    Tot nu toe geen levering en ook geen enkele reactie van dit bedrijf. Super slecht.

MRuit
    Vandaag een mail dat de order is geannuleerd.
    Geen persoonlijk contact, geen mail, geen excuses gewoon na 17 dagen een melding dat de goederen niet geleverd worden. Seriously?!

MRuit
Geen oplossing aangeboden. Order zonder overleg geannuleerd en niet eens het fatsoen om een persoonlijk mailtje te sturen.

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?