Klacht Confetti Shopping Group: Wel betaald niets gekregen

Klachtnummer
# 293137
Gebruiker
JJDKD
Datum
4 reacties

Details

De klacht

3 weken geleden besteld, voorstel gekregen voor een andere maat, inmiddels weer een week aan het wachten, geen communicatie mogelijk, wel betaald en geen enkele reactie. Waardeloos.

De oplossing

Geld terug

4 reacties

  1. Auteur
    Confetti Shopping Group
    Datum
    Beste,

    Ik zie dat deze na de pakketshop is verstuurd zoals aangegeven
    Heeft u van PostNL geen melding gehad dat deze daar klaar stond?

    Inmiddels is deze als terug bij ons, wenst u deze opnieuw verzonden te krijgen en evt. rechtstreeks naar uw adres
  2. Auteur
    Confetti Shopping Group
    Datum
    Beste,

    Wij zullen de produkten terughalen vanuit de pakketshop en zodra terug het geld terugstorten.
    Het volgende email adres is door de pakketshop gebruikt voor de melding ingridenjohan@ziggo.nl

    Mogelijk zit hier een niet juiste vermelding in of is de melding in de spam terecht gekomen.
    Wij houden u op de hoogte wanneer deze retour is gekomen
  3. Auteur
    Confetti Shopping Group
    Datum
    Geacht heer De Kievit,

    Zoals aangegeven is deze vertrokken na de pakketshop en kan de klantenservice maandag contact opnemen met postnl.

    fijn weekend gewenst
  4. Auteur
    Confetti Shopping Group
    Datum
    Geachte,

    Natuurlijk mag u ons kenbaar maken dat u de goederen niet heeft ontvangen of in dit geval afgehaald.
    Daarop krijgt de organisatie wettelijk 14 dagen de tijd (ingaand op de dag van melding dat de goederen niet zij ontvangen c.q. afgehaald) om te onderzoeken wat heeft plaats gevonden en waar de goederen zijn gebleven.

    De verwachting is dan ook dat wij binnen nu en 2 werkdagen de goederen terug hebben en uw betaling hebben teruggestort

    Met vriendelijke groet


Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen