Wij vinden dat Conimex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Conimex: Glasscherfjes in de soep!
Details
Klacht
Half juni 2 glasscherfjes in mijn Tom Kha Kai soep van Conimex ontdekt. Gelukkig nog kunnen uitspugen en bewaard. Op advies van Conimex, de glasscherfjes + verpakking opgestuurd naar hen. Herhaaldelijk gemaild maar "de envelop was nog steeds niet aangekomen...", heel vreemd! Na 3 weken(!) werd ik gebeld, de envelop was eindelijk aangekomen (zowaar!) en ik zou nog bericht krijgen hoe e.e.a. gebeurd zou kunnen zijn. Geen bericht verder meer ontvangen, wel € 12,50 gestort gekregen op mijn rekening 'als compensatie'. Nog afgezien van de rest van de pakken soep van Conimex die ik gelijk heb weggegooid en de weken van ongerustheid, vind ik dit geen manier van doen en echt totaal onacceptabel. Het gaat mij niet zozeer om de vergoeding maar wel om het feit dat ik na 5 weken nog steeds niets gehoord heb m.b.t. glasscherven in de soep.Gewenste oplossing
Een acceptabele reactie van Conimex.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.