Wij vinden dat Conimex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Conimex: Ik heb de toegezegde vergoeding nog niet ontvangen van Conimex.
Details
Klacht
Begin september bij Conimex aangegeven dat in de pakjes Foo Yong Hai de omeletmix en de sausmix zijn verwisseld (verkeerde opdruk op de zakjes). Aangeven dat hierdoor de Foo Young Hai is mislukt, waarbij voor een etentje 3 pakjes zijn gebruikt. Ter vervanging nieuw eten bereid en daarvoor 2 andere Conimex producten gebruikt. Ik heb verschillende mails moeten sturen met gegeven (productcodes, waar gekocht e.d.). Daarna bericht ontvangen dat i € 2.50 retour krijg. Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga omdat ik vijf pakjes heb gebruikt. Door Conimex is aangegeven dat ik een hoger vergoeding ga ontvangen. Weer meerdere keren gegeven doorgegeven en tweemaal mijn banknummer. Maar helaas nog geen vergoeding ontvangen.Gewenste oplossing
Mijn de vergoeding betalen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.