Klacht Conimex: Ik heb de toegezegde vergoeding nog niet ontvangen van Conimex.

Klachtnummer
# 488899
Gebruiker
A. Bouma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin september bij Conimex aangegeven dat in de pakjes Foo Yong Hai de omeletmix en de sausmix zijn verwisseld (verkeerde opdruk op de zakjes). Aangeven dat hierdoor de Foo Young Hai is mislukt, waarbij voor een etentje 3 pakjes zijn gebruikt. Ter vervanging nieuw eten bereid en daarvoor 2 andere Conimex producten gebruikt. Ik heb verschillende mails moeten sturen met gegeven (productcodes, waar gekocht e.d.). Daarna bericht ontvangen dat i € 2.50 retour krijg. Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga omdat ik vijf pakjes heb gebruikt. Door Conimex is aangegeven dat ik een hoger vergoeding ga ontvangen. Weer meerdere keren gegeven doorgegeven en tweemaal mijn banknummer. Maar helaas nog geen vergoeding ontvangen.

De oplossing

Mijn de vergoeding betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Conimex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Conimex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen