Opgelost door Connexxion: Afzetterij, vriendjespolitiek en kluitjes in het riet

Natalie

Ik ben onlangs afgezet door een chauffeur van connexxion in de buurtbus. Deze chauffeur vroeg bijna het dubbele van de prijs van een kaartje. Toen ik zei dat dat niet klopte, bleef de chauffeur schaamteloos volhouden. Diezelfde rit reed de zoon van een zogenaamd hoogstaand iemand mee, dit neem ik aan aangezien deze persoon de naam van vaderlief alleen maar moest zeggen en hij gratis mee kon rijden met een abonnement dat verlopen was van DECEMBER 2014. Het gebeurde op 10 JULI 2015!! Ik heb vervolgens de gegevens van opgeschreven enz. Ik heb gelijk bij het uitstappen de klantenservice gebeld en mijn klacht laten horen. Daar werd mij door een WERKNEMER van Connexxion bevestigd dat mij inderdaad teveel was aangerekend. Ook is dit bevestigd door hun eigen tekst op hun eigen site, zwart op wit. Ik heb op aanraden van die werknemer via hun site een klacht ingediend. En toen een klacht over een klacht daar ze niet binnen de termijn antwoordden. Schijnen ze nogal moeilijk te vinden....

Daar dit "grapje" want dat is het voor Connexxion blijkbaar dadelijk TWEE MAANDEN nodig heeft, mijn teveel betaalde geld terug, graag de intrest erbij gezien de duur van!! Ohja en gemeende excuses ipv de holle woorden!!! Blijkbaar is mijn bedrag teruggeven te moeilijk, maar het MAANDEN verlies aan inkomsten door met een verlopen abo op de bus te zitten door de aanhang van, is geen probleem?? Twee maten meten jullie en schandalig hoe jullie werken!! Hand boven het hoofd houden van de chauffeur, en van het zoontje van en klant als achterlijk verslijten omdat ie IN ZIJN RECHT een klacht indiend en de boel onnodig vertragen. Nog niet eens de moeite kunnen doen om te LEZEN en de naam van de klant CORRECT te spellen, getuigd namelijk niet dat het serieus word genomen!! DRIE TERMIJNEN overschreden dadelijk, terwijl alles bekend is EN dus al bevestigd is dat het niet klopte door het bedrijf ZELF notabene!! En nog word er geen verantwoording opgenomen!!

Connexxion
    Geachte mevrouw Wullems,

Wij hebben u inmiddels een reactie per mail toegestuurd. Onze collega's in de regio Zeeland zullen contact met u opnemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u naar aanleiding van onze e-mail nog vragen heeft, dan kunt u ons van maandag tot en met zaterdag van 08:00- 19:00 uur bereiken op telefoonnummer 0900 – 266 63 99. Wij staan u graag te woord.

Connexxion OV Klantenservice

T +31 (0)900 266 63 99

W www.connexxion.nl www.connexxion.com

________________________________________

Please consider the environment before printing this email.
    Natalie
    Pas NA EEN DIKKE MAAND word het doorgestuurd naar de betreffende regio, terwijl dit AL BEKEND WAS VANAF HET BEGIN DAT MIJN KLACHT BINNENKWAM!!! Ik krijg al een dikke maand woorden die NIET worden waargemaakt, er word al een dikke maand ALLE KANTEN UITGEWURMD!!! Feit blijft dat dit AL LANG opgelost had kunnen zijn! En nee ik bel geen 0900 nr meer, ik ben in de bus al afgezet en nu probeert u het ook even?! Uw bedrijf is in fout, maar ik als klant mag nog wat extra dokken??!!
    Natalie
    Connexxion zeeland is aan de deur gekomen om mijn klacht te horen, zij hebben op een vriendelijke manier de zaken uitgelegd. Wat zeer geapprecieerd werd, wat dat betreft is een plus 1 te weinig, er is een buskaart aangeboden voor een hele dag reizen en na de uitleg van de haken en ogen, is er een prima afhandeling geweest! Jammer dat het zolang duurde, maar de hoofdzaak is dat het is opgelost. Waarvoor dank.

Ook een klacht indienen over Connexxion?