Klacht Connexxion: Asociaal monopolie gedrag Connexxion

Klachtnummer
# 553034
Gebruiker
Michel Ruitenbeek
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Klacht is 2-ledig:
Ten eerste is er een prijsstijging van meer dan 50% voor het bustraject van Bruinisse in Zeeland naar Middelharnis Zuid Holland (20 km enkele reis). Hier wordt geen abonnement meer voor afgegeven maar men wordt verplicht per rit te betalen. Kosten rijzen de pan uit. En met 2 busreizende kinderen onbetaalbaar.

Ten tweede: de afhandeling val klachten bedraagt voor regio Zeeland opeens 3 weken. Absurd lang.

De oplossing

Onderhandeling voor terugkeer van passend abonnement en terug dringen van responstijd klachtenafhandeling

3 reacties

  1. Auteur
    Michel Ruitenbeek
    Datum
    Hun reageertermijn wordt wederom overschreden. Opnieuw de klacht aangevuld met deze opmerking.
  2. Auteur
    Michel Ruitenbeek
    Datum
    De klacht blijft onverminderd in kracht staan. Deze klacht wordt alleen maar delicater naar mate reactie van Connexxion uitblijft.
  3. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Geachte heer, mevrouw,

    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link:

    https://www.connexxion.nl/klachten/1273/

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Connexxion Klantenservice OV

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen