Klacht Connexxion: associaal gedrag chauffeurs Connexxion

jakobjj

Op 21 mei 2017 stuurde ik Connexxion een klacht, omdat chauffeurs bij het ophalen van kinderen die op schoolreisje gingen, de motor van hun bus zo'n 15 minuten nodeloos lieten draaien. Ook werd er in de bus gerookt door 'n chauffeur.
Het antwoord van de heer Marc Brink van Connexxion was, dat het voor de chauffeurs moeilijk in te schatten was, hoelang het ging duren voordat de kinderen ingestapt waren. Welja, een dooddoener dus. Hoelang duurt het voordat kinderen uit een schoolklas, over een schoolplein, over een parkeerplaats, over de weg, met z'n allen ingestapt zijn???
Bovendien rookte 'n chauffeur in de bus.

Dit jaar ging de school weer op schoolreisje. Voor zover ik het heb kunnen constateren werd de motor gedurende meer dan tien minuten wachten niet afgezet. Bij het wegrijden werd er vijf maal op de claxon gedrukt. De kinderen hadden al afscheid van de ouders genomen!!!
Ik vraag mij af of Connexxion fatsoenlijke chauffeurs stuurt of mensen die
kinderen van een basisschool moeten leren hoe zij zich asociaal gedragen moeten.

In het klachtenformulier dat ik Connexxion zond, schreef ik over TOURbus nr. 204. Het antwoord was, dat die dienst niet door Connexxion werd uitgevoerd maar door Syntus. Niet alleen asociale chauffeurs dus, maar een asociaal bedrijf.

Een SOICAAL antwoord.

Connexxion
    Geachte heer, mevrouw Hollander,

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link: https://www.connexxiontours.nl/contact/

U komt dan uit bij het contactformulier van de afdeling Tours van Connexxion.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Connexxion Klantenservice OV

jakobjj
Opnieuw de klacht indienen is geen oplossing.

Ook een klacht indienen over Connexxion?