Klacht Connexxion: Bedroevende informatie, zeer slechte aansluiting en achterlijke service.

content Niet opgelost
Ton Horstman

Komen op ongeveer 17.00 uur op Schiphol aan en kijken op de digitale infoborden naar lijnen naar Aalsmeer - Kudelstaart. Hier staat nog steeds lijn 198 Aalsmeer Hortensiaplein wachttijd 19 min. Na 19 min verschijnt het bus icoon van arriveren. Maar de bus komt helemaal niet. Wachten en uiteindelijk verspringt hij naar wachttijd 23 min. Naar weer wachten geen vertrouwen meer dus maar een googelen of er problemen zijn. Die zijn er maar niet met lijn 198. Wel wil men graag dat ik de app download. Besluit dan met bus 342 richting Uithoorn te gaan. En waarachtig die komt met op het front 999 uithoorn. Toch bij navraag ingestapt en we zien op het digitale infoscherm: Er komen nieuwe tijden aan: nou en of!! Gelijk daarna blijkt er geen route informatie beschikbaar ook weer lekker handig. Dan stappen we op de Zwarteweg uit en moeten weer een stuk lopen naar halte Gloxiniastraat. (lekker handig als je slecht te been bent). Daar wachten op bus 357 (blijkt op hetzelfde nummer ook naar Amsterdam CS te gaan??? In Kudelstaart uitgestapt zeker een achterlijk dorp als je de reis bekijkt. Wat is dit voor busonderneming?? Ik kan nog lopen maar ouderen tellen blijkbaar helemaal niet meer mee! Wat is er over van de 'DIENST"verlening. Zijn ouderen geen klanten? Hoe is het mogelijk dat je in 2018 nog een stuk moet lopen van de ene naar de andere halte. En waarom kloppen digitale infoborden op Schiphol en in en op de bus niet meer. Neemt Connexxion openbaar vervoer überhaupt nog serieus?

juiste informatie, service en geen ouderen uitsluiten!

Connexxion
    Geachte heer, mevrouw Horstman,

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link: https://connexxion.nl/klachten/1273/

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Connexxion Klantenserivce OV

Ton Horstman
Uiteindelijke oplossing niets gedaan en geen reactie