Klacht Connexxion: Buschauffeur mijn auto bijna van de weg geduwd

Benji

01-03-2016 15.05 middag het nummer 133 bus bij busstation in Zierikzee.Ik was met de auto en de eerste bus van het station liet ik wegrijden.ik ging achter aan rijen.toen het tweede bus bij het busstation geef nog geen richting aan en was ook onverwacht dat gaat wegrijden.ik was uit of de dode hoek zicht van hem.toen hij ging in een keer naar link rijden en ik was waarschuwen met de toeter en door hem was ik bijna in de kanaal beland.Gelukkig waren geen autos achter mij ,anders konden ongelukken gebeuren.Ik was verrast door deze brutale gedrag en onvoorzichtigheid en dat hij gewillig ongeluk wilde veroorzaken,ons doodmaken?mijn kind,mijn vrouw was doodgeschrokken.En de chauffeur bovendien voordat hij was weggereden stak ook nog zijn middelvinger op!Ik hoop dat ik van jullie snel hoor over deze klacht en ik heb dit ook gemeld bij de politie.Hoogachtend:M.Bajrami

Connexxion
    Geachte heer/mevrouw Bajrami,

Enige tijd geleden heeft u een melding met betrekking tot onze dienstverlening bij het Klachtenkompas ingediend. Helaas kunnen wij uw klacht niet via deze website in behandeling nemen. Reden hiervoor is dat wij de informatie, die wij nodig hebben om uw klacht volledig te kunnen behandelen, via ons klachtensysteem verzamelen. Wij verzoeken u dan ook om uw klacht opnieuw in te dienen bij Connexxion. Dit kan via het online klachtenformulier wat u kunt vinden op https://connexxion.nl/klachten/121. Ook kunt u uw klacht telefonisch indienen door te bellen naar 0900 – 266 63 99.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u naar aanleiding van onze e-mail nog vragen heeft, dan kunt u ons van maandag tot en met zaterdag van 08:00- 19:00 uur bereiken op telefoonnummer 0900 – 266 63 99. Wij staan u graag te woord.

Connexxion OV Klantenservice

T +31 (0)900 266 63 99

W www.connexxion.nl www.connexxion.com

________________________________________

Please consider the environment before printing this email.

Ook een klacht indienen over Connexxion?