Klacht Connexxion: Buschauffeur weet niet waar ze heen gaat?

Klachtnummer
# 16857
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorige week was de bushalte Vuursteenweg in Swifterbant afgesloten. Er was niets aangegeven. Ik ga elke donderdag met de bus van Lelystad naar de Vuursteenweg en afgelopen week ook gewoon. Maar deze keer ging de bus een hele andere kant op. Toen ik vroeg of deze bus nog langs de Vuursteenweg ging zei de chauffeur dat ze dat niet wist. (???) Ze zei dat dit pas de eerste keer was dat ze die route reed en zei dat ze niet wilde praten omdat ze op de weg moest letten. Dus ik moest zitten. Ik had nog geen antwoord op mijn vraag. Na een half uur in de bus te zitten draaide de chauffeur zich om "waar moet je nou naar toe?" Dus ik vertel haar dat ik naar de Vuursteenweg moet. Toen zei ze dat ze nu weer via precies dezelfde route als net terug zou gaan naar station Lelystad. Ik vroeg haar hoe ik nu toch nog bij de Vuursteenweg in de buurt kon komen, maar dat wist ze niet. Ik ben er dus nooit aangekomen en kon weer terug naar Haarlem. Ik ben dus voor niets naar Lelystad gegaan die dag.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Geachte mevrouw van Dijk, Hartelijk dank voor uw bericht.We vinden het erg vervelend dat u op de genoemde dag uw bestemming niet heeft bereikt, en dus voor niets naar Lelystad bent gegaan. Als de chauffeuse beter op de hoogte was geweest van de huidige omleiding had u deze rit wellicht bespaard kunnen blijven. Wij nemen contact met u op voor aanvullende informatie zodat wij desbetreffende chauffeuse kunnen traceren en haar op deze situatie aan kunnen spreken. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, en met vriendelijke groet, Kim Klunder
    Connexxion OV KlantenserviceT +31 (0)900 266 63 99
    E klantenservice.cxxr@connexxion.nl
    W www.connexxion.nl www.connexxion.com
  2. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen