Klacht Connexxion: Bussen worden op verkeerde baan neergezet en personeel is onbeschoft..

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 368832
Gebruiker
Vrolijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij staan 1,5 uur te wachten op de bus bij Bijlmer Arena. Ze laten de bus op een andere baan aan komen rijden. En de mensen die aan komen lopen mogen er direct in, mensen die al zaten te wachten worden laten zitten..
Personeel is erg onbeschoft en laat de ons zitten...
er worden geen extra bussen ingezet en mensen moeten midden in de nacht uren wachten totdat ze meekunnen...
We verwachten dat onze taxi betaald wordt door Connexxion...

De oplossing

Vergoeden van de taxi..

1 reactie

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link:

    https://www.connexxion.nl/klachten/1273/

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Connexxion Klantenservice OV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vrolijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht nog een keer indienen, op dezelfde site.. Ik word dus niet geholpen, maar afgewimpeld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen