Klacht Connexxion: Chauffeur laat mij niet instappen en rijdt opeens weg!

sad Niet opgelost
mennoza

Met verbazing keek ik gisteren toe hoe een chauffeur van bus bedrijf connexxion mij niet in de bus liet en voor mij met de bus weg reed terwijl ik mee wilde. Ik wachtte gisteren dinsdag 2 juni op bus 391 (bus nummer 3495) op bushalte morgensterstraat zaandam richting Amsterdam centraal station, die zou om 1708 uur komen ( maar vertrok 1705 ipv 1708) ik stak mijn hand op en de bus stopte voor me. De achterdeur ging niet open dus ik liep naar de voordeur en de bus keek mij aan en maakte een gebaar naar zijn mond, ik begreep hieruit dat hij een mondkapje bedoelde en ik liet mijn mondkap zien maar plots trok hij op en reed weg! Ik heb gisteren eerder vaker met de bus gereden en netjes een mondkapje gedragen, we verder gewoon in de bus toegelaten terwijl we onze mondkap tijdens het wachten bij de bushalte niet ophouden maar gewoon voor het instappen op deden. Ik vind het niet kunnen en ik heb door de chauffeur zijn laffe reactie mijn te laat op mijn afspraak gekomen, de volgende bus zou ook pas na een kwartier komen.

Ik heb een foto van de bus gemaakt met de busnummer en kenteken duidelijk erop. Het was een oudere kale man. Ik heb een chauffeur vriend van connexxion gevraagd wat ik kon doen en hij zei dat ik een klacht kon indienen.

chauffeur aanspreken

Bijlagen

Connexxion
    Geachte heer, mevrouw,

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link:

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Connexxion Klantenservice OV

mennoza
Voordat connexxion deze reactie plaatst van dien een klacht in via hun site, moesten ze toch gezien hebben dat ik dat al eerder had gedaan?! Dit is toch geen antwoord of een oplossing. Heb ook nog niks gehoord van hun. Belachelijk dit! Edit. 12 juni kreeg ik eindelijk een reactie op mijn tweede mail/klacht aan Connexxion zelf. Maar hun reactie is nog vreemder! Hierin wordt gezegd dat de bussen op tijd proberen te vertrekken en dat mijn klacht gaat over het vroeg rijden van de bus?! Ik kan dit niet geloven, doen ze dat expres, zo een reactie? Mijn klacht is toch duidelijk dat de bus voor mij stopte maar mij niet toeliet en wegreed?! En dan beantwoorden ze alleen de gedeelte dat ik aangaf dat de bus ook zo vroeg weg.. Alsof ze je uitlachen...

Ook een klacht indienen over Connexxion?