Klacht Connexxion: Chauffeur was gefrustreerd en heeft mijn halte mogelijk expres overgeslagen.

Klachtnummer
# 554704
Gebruiker
Marjolein Van de Nes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De buschauffeur was denk ik gefrustreerd. Ik had de bus 340 naar haarlem station en stapte op hoofddorp station in. Na 3 haltes leek het al of de. Chauffeur niet een hele goede dag had nadat hij kijhard toeterden naar een mevrouw die achter wilde instappen. Hij deed de achterdeur niet open totdat de mensen die te wachten stonden om uit te stapten vroegen of ze er ook uit mochten. Ps. Bij station hoofddorp ben ik ook achter ingestapt. Vervolgens ver van te voren net nadat we de halte hadden verlaten die voor mijn uitstap halte is drukte ik op stop. Hij heeft mijn halte overgeslagen en als ik niet had uitgechecked zou hij de volgende halte ook hebben overgeslagen want de chauffeur ging snel de remmen in.

De oplossing

Ookal is het maar een kleine afstand wil ik een vergoeding voor die ene halte.

1 reactie

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Geachte heer, mevrouw,

    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link:

    https://www.connexxion.nl/klachten/1273/

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Connexxion Klantenservice OV

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen