Klacht Connexxion: Connexxion heeft onrechtmatig geld genomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 297036
Gebruiker
BertJonkman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als werknemer op Schiphol reis ik via personeelsparkeerplaats P40 naar Schiphol Plaza middels een JAS-abonnement. Nu moet deze elk jaar worden verlengd, maar krijg geen melding wanneer deze is verlopen. Ik heb 2 maanden verzuimd om dit abonnement te verlengen, waardoor ruim €20,- van mijn eigen reissaldo is gebruikt. Bij Connexxion een restitutieformulier ingevuld. Reactie van klantenservice was dat mijn restitutieverzoek niet wordt behandeld, omdat het meer dan 3 maanden geleden is. Mijn vraag: waarom een termijn van 3 maanden, waar is dit op gebaseerd? Mijn frustratie: Connexxion heeft onrechtmatig geld van mij genomen.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Jonkman,

    Wij vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij verzoeken u om uw melding kenbaar te maken via het ons web formulier op https://www.connexxion.nl/klachten/1273/ . Dit zodat uw melding zo snel mogelijk op de juiste plek terechtkomt.

    Wij vertrouwen erop u hiermee vooralsnog voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Colette Raciti
    Klantenservice Connexxion


Uiteindelijke oplossing

Auteur
BertJonkman
Datum
Uiteindelijke oplossing Geen. Wel een uitleg: volgens connection had ik zelf bij moeten houden wanneer mijn JAS-abonnement verloopt. Ze geven toe dat het afschrijven van mijn saldo niet nodig was, maar wel rechtmatig.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry