Klacht Connexxion: Connexxion schrijft instaptarief 2x af en weigert terug te betalen
Details
Klacht
Op 12-8-2013 heb ik uitgecheckt in bus 50. Op mijn transactie-overzicht staat dat er op HETZELFDE TIJDSTIP weer was ingecheckt, Hoe dat kan is een raadsel, er zit toch altijd tenminste 3 minuten tussen in- en uitchecken? Er is dus € 4 teveel afgeschreven! Via website formulier melding van gemaakt. Krijg ik 2,52 euro terug en wordt 1,48 euro ingehouden, dus is ten onrechte mijn ritprijs nog een keer verrekend. Gebeld naar 'klantenserivce'. Leidt tot niets. Het is belachelijk dat je flink wat tijd kwijt bent om 4 euro terug te krijgen en dan nog met lege handen blijft zitten. Nu snap ik ook waarom OV-bedrijven jaarlijks 30 miljoen euro incasseren van mensen die niet de moeite nemen om door bureaucratische molens te gaan en dan nog bot te vangen.Connexxion bedankt voor de financiële drempels die jullie opwerpen!
Gewenste oplossing
Gaarne mijn totale 4 euro terug Connexxion!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.