Klacht Connexxion: Dageljks wordt een bedrag van 1.36 + 1.47 eur afgeschreven van de OV kaar terwijl er een dreisterren abonnement op geladen is.

Anoniem

Na een breuk in haar vorige OV kaart hebben we een nieuwe persoonlijke OV kaart aangevraagd. Op die kaart werd een 3 ster abonnement voor 72.00 euro aangekocht en geladen. Echter bij de eerste poging 29.05.2012 deed de kaart het niet omdat smorgens een bedrag van 1.36 werd afgeschreven van de persoonlijke OV kaart. Heb toen op 30 mei jl maar 10.00 euro op de kaart gezet, toen verscheen op 31 mei in het transactie overzicht op eens wel het ster abonnement. dagelijks wordt echter 2.83 euro afgeschreven. ( smorgens 1.36 E en smiddags 4.00-2.53 E)Heb inmiddels al 30 euro extra moeten bij zetten anders doet het abonnement het helemaal niet. De centrum zone 7233 Tholen is correct, dit is al door Connexion telefonisch bevestigd
Mijn zoon heeft hetzelfde abonnement en daar worden geen extra kosten afgeschreven. verder gebruiken we dit abonnement als sinds de start van de OV kaart en is nooit eerder een probleem geweest. Bij OV chip is op 06.06.2012 een "van het kastje naar de muur procedure gestart" maar daar zegt men allen maar geduld te hebben. Inmiddels heb ik na vandaag wel 40 Euro extra op de kaart moeten zetten anders doet deze het totaal niet en mag ze niet met de bus mee. kaart nummer is 3528020033498572.

Restitutie van alle teveel afgeschreven bedragen o de OV kaart en zorgen dat de kaart normaal werkt zonder dat extra kostenworden afgeschreven! en zonder dat extra geld op de kaart geladen moet worden.

Connexxion
    Geachte mevrouw Mees,Wij willen graag uitzoeken wat de oorzaak van dit probleem is. Hiervoor hebben wij u of uw dochters toestemming nodig om de OV-Chipkaartgegevens in te zien en horen wij graag voor welk traject uw dochter haar abonnement wil gebruiken. Met vriendelijke groet,Jeroen van Dijk
    Connexxion Klantenservice
    Connexxion
    Gezien de klacht lijkt het ons verstandig of mevrouw Mees meer tijd te geven om te reageren. Vandaar deze lege reactie.

Ook een klacht indienen over Connexxion?