Klacht Connexxion: Deactiveren JAS

Klachtnummer
# 129097
Gebruiker
Karin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tijdens mijn zomerbaantje maakte ik gebruik van het gratis reizen op Schiphol door middel van het Jaarabonnement Schiphol. Het deactiveren is niet zo simpel als het activeren. Ik moet mijn ov-chipkaart opsturen zodat het handmatig er af kan worden gehaald. Aangezien er heel veel mensen op Schiphol werken met JAS vind ik het heel slecht dat dit abonnement niet op een van de speciale oplaadpunten voor JAS kan worden gedeactiveerd. Ik heb mijn ov-chipkaart met studentenov namelijk nodig dus kan deze niet een tijd missen en moet ik onnodige kosten maken. Graag zie ik een oplossing tegemoet.
Mvg

De oplossing

Deactivering van JAS of boetevrije kunnen reizen zolang het JAS er nog op staat.

1 reactie

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Geachte mevrouw Liebreks,

    Enige tijd geleden heeft u een melding met betrekking tot onze dienstverlening bij het Klachtenkompas ingediend. Helaas kunnen wij uw klacht niet via deze website in behandeling nemen. Reden hiervoor is dat wij de informatie, die wij nodig hebben om uw klacht volledig te kunnen behandelen, via ons klachtensysteem verzamelen. Wij verzoeken u dan ook om uw klacht opnieuw in te dienen bij Connexxion. Dit kan per mail naar schiphol@connexxion.nl. .

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u naar aanleiding van onze e-mail nog vragen heeft, dan kunt u ons van maandag tot en met zaterdag van 08:00- 19:00 uur bereiken op telefoonnummer 0900 – 266 63 99. Wij staan u graag te woord.

    Met vriendelijke groet,


    Connexxion OV Klantenservice

    T +31 (0)900 266 63 99

    W www.connexxion.nl www.connexxion.com

    ________________________________________

    Please consider the environment before printing this email.

Ook een klacht indienen over Connexxion?