Klacht Connexxion: Dienstregeling verandering lijn 239 komt niet ten goede.

mstam

Door verandering van de dienstregeling van lijn 239 Medemblik-Hoorn, ben ik nu al 2 maal te laat gekomen voor mij overstap op de trein naar Alkmaar. Dit betekent dat ik nu een half uur moet wachten op Hoorn station en een half uur eerder weg moet, wil ik op tijd op school aankomen. Er is al meer kans van slagen als de bus naast de verlaatte tijd wel op tijd rijdt en niet bovenop de tijd dat hij later "mag" rijden volgens de dienstregeling nog eens minuten later komt. De vorige dienstregeling hield rekening met vertraging aan het begin van de reis en tijdens de reis (in de ochtend is er vaak file op de A7) om deze reden vertrok in de ochtend de bus 3 minuten eerder, waardoor ik mijn trein wel net aan redde, dit is door de verandering (van 7:14 naar 7:18) niet meer mogelijk in mijn optiek.

De lijnbus 239 moet weer gaan rijden zoals hij reed, namelijk 4 minuten eerder, waardoor ik mijn overstap wel haal.

Connexxion
    Geachte heer, mevrouw Stam,

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u het formulier via de volgende link in te vullen:

Wij zien het ingevulde formulier graag tegemoet.

Kim van der Graaf - Heinkens
    Connexxion Klantenservice OV

Ook een klacht indienen over Connexxion?