Opgelost door Connexxion: Geen communicatie bij werkzaamheden over bushalte.

content Opgelost
G. de Rijke

Bij de bushalte waar ik altijd op en uitstap om naar mijn werk te gaan zijn werkzaamheden die (waarschijnlijk) ruim een jaar duren (een lange weg gaat op de schop). Er stond voor kerst wel een bord aan de aangrenzende weg waar de werkzaamheden op werden vermeld. Maar wordt die halte dan (tijdelijk) opgeheven of moet ik verder lopen vanaf een andere halte? Dat stond er niet bij. Heb een week geleden een mail gestuurd naar Connexxion en gebeld naar 9292ov.nl, maar daar wisten ze ook nergens van.Op de mail heb ik (tot op heden) geen reactie gehad. Nu las ik deze week pas in de krant dat de bussen toch omrijden.

Dat ik (op tijd) gehoord wordt. Al is dat nu wel een beetje (te) laat.En dat er bij zulke werkzaamheden voortaan beter wordt aangegeven wat er met de bushalte gaat gebeuren. Bijvoorbeeld bij de desbetreffende halte.En dat er op tijd wordt aangegeven hoe laat de bussen dan gaan rijden. En niet pas in de week voordat de werkzaamheden beginnen.

Connexxion
    Geachte heer, mevrouw,

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link:

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Connexxion Klantenservice OV

G. de Rijke
Ik heb nu vanochtend een mail gehad, waarin de vervallen bushaltes staan, en tot wanneer de werkzaamheden gaan duren. Blij dat ik nu antwoord heb gekregen. Ik moet nu een stuk verder lopen om naar mijn werk te kunnen (over een fietspad, waar geen stoep is, of een heel stuk omlopen door het dorp, wat heel ver is). En ben eigenlijk niet helemaal tevreden.Maar wel blij met de reactie.

Ook een klacht indienen over Connexxion?