Klacht Connexxion: Gegevens Valys over 2013 niet meer geregistreerd en daardoor kan geen bezwaar meer worden gemaakt over onjuiste factuur

Piet Wanders

Ik verzorg voor mijn schoonmoeder de zakelijke aangelegenheden en dus ook die betreffende Valys. Zij verblijft in een verzorgingshuis te Utrecht. Op 02-11-2013 kwam per vergissing in Babberich om 19.00 een Valys-taxi voorrijden, die echter voor de volgende dag was besteld. Al deze gegevens waren voor mij terug te vinden op de inlogpagina, maar deze blijkt nu buiten werking. Ik kon niet eerder reclameren, aangezien de factuur en dus het benodigde factuurnummer eerst nu is binnengekomen op haar woonadres. Hoe nu te handelen? Want er zijn op 02-11-2013 ten onrechte 98 km berekend en daardoor zijn haar latere ritten in 2013 ten dele onterecht tegen het hoge tarief berekend. Hoe kan ik nu weer inloggen op de rittenregistratie? Haar pasnummer : ........

Rittenregistratie moet worden aangepast en daardoor een andere factuur

Connexxion is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Piet Wanders
    Volgens huidig Valysvervoerder (v.a. 2014) zijn er veel soortgelijke klachten over Connexxion binnen gekomen
    Piet Wanders
    Op 28.01 uiteindelijk telefonisch contact gehad via telefoonnr. 09002666399 van de klantenservice Connexxion. Daar werd ik verwezen naar een niet bestaand telefoonnummer. Hardnekkig en volhoudend uiteindelijk moeizaam contact gekregen, na pogingen om mij steeds naar website en andere telefoonnummers door te verwijzen. Nu alleen de gebruikelijke smoesjes; met zou het uitzoeken maar de vervoerder had nog niet gereageerd en zou dat uiterlijk eind deze week doen. Ik zou per E-mail bericht krijgen