Klacht Connexxion: Groot prijsverschil heen en terugreis hetzelfde traject

Klachtnummer
# 14660
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf 12 dec. 1211 is opeens het traject Bergambacht Capelse Brug verhoogd van € 2,96 naar € 3,50 terwijl dezelfde weg terug de prijs hetzelfde is gebleven. Duidelijk te zien op mijn transactieoverzichten. Dit is blijvend en ik heb hierover contact gehad met de klantenservice, die mij vertelde, dat ik een brief moest schrijven, met de betreffende bijlagen naar klantenservice, postbus 3048, 2001 DA te Haarlem. Binnen 3 weken zou ik antwoord krijgen. Nooit meer iets gehoord, ook niet na 2 herinneringen. Verder zijn ze niet bereikbaar.
Graag antwoord, correctie en teruggave.

Mevr. BM Manten
Graafdijk 45
3411 JV Lopik

Ov chipkaartnr. 3528 0105 1823 6753

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Connexxion is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen