Klacht Connexxion: Heb aangaande 07-11-2015 een klacht ingediend ,nog geen antwoord ontvangen.

Klachtnummer
# 146570
Gebruiker
Avenhorn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Retour van Doetinchem naar Arnhem voor twee personen 65 plus ( 40% ) op 7 november 2015. 12.03 euro teveel afgeschreven van onze ov chipkaart.
kaart no : 3528 0234 0818 9578
kaart no: 3528 0234 0819 9932

De oplossing

treinverbinding Doetinchem -Arnhem

1 reactie

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Metselaar,

    Enige tijd geleden heeft u een melding met betrekking tot onze dienstverlening bij het Klachtenkompas ingediend. Helaas kunnen wij uw klacht niet via deze website in behandeling nemen. Reden hiervoor is dat wij de informatie, die wij nodig hebben om uw klacht volledig te kunnen behandelen, via ons klachtensysteem verzamelen. Wij verzoeken u dan ook om uw klacht opnieuw in te dienen bij Connexxion. Dit kan via het online klachtenformulier wat u kunt vinden op https://connexxion.nl/klachten/121. Ook kunt u uw klacht telefonisch indienen door te bellen naar 0900 – 266 63 99.

    Indien er onterecht saldo is afgeschreven dan kunt u een restitutieformulier invullen op onze site. Zie http://connexxion.nl/vergoeding-ov-chipkaart/1265/vergoeding-ov-chipkaart/4086.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u naar aanleiding van onze e-mail nog vragen heeft, dan kunt u ons van maandag tot en met zaterdag van 08:00- 19:00 uur bereiken op telefoonnummer 0900 – 266 63 99. Wij staan u graag te woord.

    Met vriendelijke groet,


    Connexxion OV Klantenservice

    T +31 (0)900 266 63 99

    W www.connexxion.nl www.connexxion.com

    ________________________________________

    Please consider the environment before printing this email.

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen