Klacht Connexxion: Ik loop heel wat geld mis om te kunnen overleven omdat de lijn 80 vaak te laat/vroeg is.

Klachtnummer
# 321909
Gebruiker
Busreiziger385737
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds dat de verandering zijn door gevoerd omtrent de dienstregeling van de (in mijn geval) bus 80 van het bedrijf Connexxion, ervaring ik heel vaak dat deze bus te laat of te vroeg is.

Hierdoor heb ik vandaag 11-09-2018 weer de aansluiting gemist van plein '40-'45 met de Connexxion bus 80 richting Haarlem met de Connexxion bus 161 op de Orjanje Nassaustraat Halfweg!

De bus 161 rijd maar 1 keer in het uur, waardoor ik nu weer #?!!@! te laat ben voor een klus wat mij €100 op zou leveren voor een dag werk!

Dit is gewoon té bespottelijk!!

De oplossing

Ten eerst wil ik gewoon mijn geld, en ten tweede laat de lijn 80 vaker rijden. Zeg om de 10 punt. En niet om de 15 min / 30 min.

1 reactie

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link: https://www.connexxion.nl/klachten/1273/

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,
    Connexxion Klantenservice OV

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen