Klacht Connexxion: Incheckapparaat werkte niet

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 382621
Gebruiker
anoukdegraaf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemorgen, in de bus kon ik niet inchecken, maar bij de uitcheck werd ik als incheck geregistreerd. Uitchecken kon ook niet meer. Nu heb ik dus de volle pond betaald. Als ik bij uitcheck gemist.nl mijn geld wil terugvragen krijg ik de melding: Er kan helaas geen prijs worden opgehaald op basis van de ingevulde stations.

De oplossing

Graag mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link:

    https://www.connexxion.nl/klachten/1273/

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Connexxion Klantenservice OV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anoukdegraaf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen