Klacht Connexxion: klantenservice geeft geen service

Anoniem

Inmiddels 4 keer gebeld naar de "klantenservice" van connexxion en 4 keer geen antwoord gehad. Ik moet naar een bepaalde bushalte in Swifterbant die is afgesloten, en waar geen vervangende halte voor is. Ik heb 4x aan 4 verschillende mensen uitgelegd dat ik tóch bij die halte in de buurt moet komen, maar het antwoord dat ik 3 keer kreeg: "Ik kan het niet oplossen, u kunt ook gewoon met de fiets naar die halte." - Wanneer ik moet fietsen vanaf Lelystad-centrum naar de halte zal dat ongeveer 3 kwartier duren. (Met de bus is het namelijk een half uur.) Bij de 4de persoon heb ik weer verteld dat ik graag zou willen weten of er een alternatief is om tóch bij die halte te komen. Maar dat wist ze niet. Vervolgens vroeg ik of ik doorverbonden kon worden met iemand die het wel zou weten, maar "dat kan niet mevrouw. Ik kan echt niets voor u doen." -Waarom dan niet? "Ik kan u echt niet verder helpen, en er is ook niet iemand anders die dat kan. Zo is dat gewoon."
Ik vind dit geen service.

Ik wil graag antwoord op de vraag die ik inmiddels vaker dan 1 keer heb gesteld.
Het beste zou zijn als er een oplossing komt. Deze halte ligt eruit tot 21 December en ik moet naar die halte omdat de stal van mijn paard aan de vuursteenweg staat. De halte is Vuursteenweg in Swifterbant, buslijn 154 richting Swifterbant.

Connexxion
    Geachte mevrouw van Dijk, Hartelijk dank voor uw bericht. Onze excuses voor de ontstane ongemakken. Wij begrijpen dat het voor u enorm vervelend is dat u de halte aan de Vuursteenweg niet kunt bereiken. U vraagt naar de mogelijkheden om deze halte alsnog te bereiken met het openbaar vervoer.Om een beter antwoord op uw vraag te kunnen geven moeten wij verder informeren bij onze collega's in uw regio. Op dit moment zijn onze medewerkers hier mee bezig. Zodra er bij ons als zijnde klantenservice meer bekend is met betrekking tot de mogelijkheden van lijn 145 zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en met vriendelijke groet,Kim Klunder
    Connexxion OV KlantenserviceT +31 (0)900 266 63 99
    E klantenservice.cxxr@connexxion.nl
    W www.connexxion.nl
    Connexxion
    Geachte mevrouw van Dijk, Bij deze sturen wij u een bericht in verband met uw vraag over het bereiken van de tijdelijk vervallen halte aan de Vuursteenweg, Swifterbant. Na navraag te hebben gedaan bij onze collega’s in uw regio is ons het volgende gemeld;Tot en met 21 december 2012 vinden er werkzaamheden plaats aan de Steenstraat, waardoor lijn 145 helaas een gedeelte van haar normale route niet kan rijden. Direct gevolg is dat een vijftal haltes, waaronder halte Vuursteenweg, zijn komen te vervallen. Omdat lijn 145 een omleiding moet rijden over een 100 k/m weg, kunnen er helaas geen vervangende haltes geplaatst worden. Er zijn hier voor de bus namelijk geen mogelijkheden om te stoppen. Wel is er een vervangende halte geplaatst aan de Nikkelstraat halte 315. Helaas bevindt deze vervangende halte zich op 8 km afstand van halte Vuursteenweg.We begrijpen dat deze situatie voor u zeer ongelukkig is. Helaas is het simpelweg niet mogelijk om op de vervangende route meer vervangende haltes te plaatsen. Op een 100 k/m weg levert dit gevaarlijke situaties op. Wij vragen uw begrip hiervoor.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit bericht, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Teven hebben wij u een kopie van dit bericht doen toekomen per e-mail. Met vriendelijke groet,Kim Klunder
    Connexxion OV KlantenserviceT +31 (0)900 266 63 99
    E klantenservice.cxxr@connexxion.nl
    W www.connexxion.nl www.connexxion.com

Ook een klacht indienen over Connexxion?