Klacht Connexxion: Lees de vorige vraag aub.

Klachtnummer
# 370557
Gebruiker
Mvr. de Wolff
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op dinsdag 11 juni 2019 wilde ik en mijn klasgenoot lijn 20 pakken. Ik moest in terneuzen zijn, en de andere dame helemaal in hulst. We zaten eerst in de verkeerde en stapten daarna in bij de vrouwelijke chaffeur. Deze mevrouw sprak mij erg onbeschoft en luidruchtig aan met de vraag waarom ik het "niet eerder kon bedenken" in haar bus te stappen, en keek mij erg boos aan waardoor ik me erg aangevallen en geintimideerd voelde. Naar mijn kennis hoor je passagiers zo niet aan te spreken. Daarnaast is ze niet gestopt bij de halte westwal waar mensen naar dr zwaaiden. De 2e keer stopte ze weer niet bij bushalte tiendenschuur waar mensen ook al zwaaiden. Ze reed gwn door.Ik dacht dat connexxion fatsoenlijk opgeleide chauffeurs in dienst nam.Want dit kan lijden naar uitdehandlopende conflicten.

Gewenste oplossing

Controles laat uitvoeren om de professionaliteit en fatsoen van de chauffeurs te toetsen.

2 reacties

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Wolff,

    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link:

    https://www.connexxion.nl/klachten/1273/

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Connexxion Klantenservice OV

  2. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link:

    https://www.connexxion.nl/klachten/1273/

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Connexxion Klantenservice OV

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen