Klacht Connexxion: Lees de vorige vraag aub.
Details
Klacht
Op dinsdag 11 juni 2019 wilde ik en mijn klasgenoot lijn 20 pakken. Ik moest in terneuzen zijn, en de andere dame helemaal in hulst. We zaten eerst in de verkeerde en stapten daarna in bij de vrouwelijke chaffeur. Deze mevrouw sprak mij erg onbeschoft en luidruchtig aan met de vraag waarom ik het "niet eerder kon bedenken" in haar bus te stappen, en keek mij erg boos aan waardoor ik me erg aangevallen en geintimideerd voelde. Naar mijn kennis hoor je passagiers zo niet aan te spreken. Daarnaast is ze niet gestopt bij de halte westwal waar mensen naar dr zwaaiden. De 2e keer stopte ze weer niet bij bushalte tiendenschuur waar mensen ook al zwaaiden. Ze reed gwn door.Ik dacht dat connexxion fatsoenlijk opgeleide chauffeurs in dienst nam.Want dit kan lijden naar uitdehandlopende conflicten.Gewenste oplossing
Controles laat uitvoeren om de professionaliteit en fatsoen van de chauffeurs te toetsen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.