Klacht Connexxion: Lijn 174 komt werkelijk nooit op tijd aan.

Nathy Moi

Goedemorgen,

Elke week van dinsdag t/m vrijdag neem ik de buslijn 174 om naar mijn werk te gaan. Om 07u04 zou de 174 moeten aankomen bij de bushalte Alfons Arienslaan in Uithoorn, maar gek genoeg elke morgen opnieuw is deze bus er wel maar met 10 tot 20 min vertraging, dit vind ik (mijn medereizigers ook) zeer overdreven. Wij reizigers zijn al de dupe van zoveel mankementen bij de busmaatschappij dus dit kunnen we niet er bij hebben. Wij komen hierdoor elke dag te laat op de werkvloer en moeten wel met een verklaring komen, zeer kwalijk.
Ik heb alle begrip voor de Connexxion situaties zoals weinig personneel etc maar kom op...is het zoveel gevraagd om op tijd te komen opdagen?
Ik dien een klacht in omdat dit daadwerkelijk elke dag plaats vindt, u zou mij never horen als het sporadisch zou gebeuren.
Ik hoop dat deze klacht serieus wordt genomen en dat er binnen korte termijn de 174 netjes weer op tijd zal komen opdagen op de Alfons Arienslaan in Uithoorn.

Met vriendleijke groet,
Nathalie

Mijn klacht serieus neemt.
Nooit een reactie er op gehad. WAAR DE LOOS!!!!

Connexxion
    Geachte heer of mevrouw,

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link:

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Connexxion Klantenservice OV

Ook een klacht indienen over Connexxion?