Klacht Connexxion: Meer dan 50% prijsverhoging

F.J.P. Douglas

Goedendag, ik reis al jaren regelmatig met uw dochteronderneming Schiphol Travel Taxi (STT) vanaf mijn huisadres in Sneek naar Schiphol en retour. Dit jaar kost een retourtje gedeeld vervoer €166 tegenover €110 vorig jaar; een prijsverhoging van meer dan 50%. Ik heb de STT gemaild en aangeven dat deze prijsverhoging naar mijn mening buitenproportioneel is, maar krijg als antwoord dat deze prijsverhoging is toegestaan.
Kunt u deze prijsverhoging heroverwegen in het kader van redelijkheid?
Mvg, dhr. Fred Douglas

Een redelijke prijsverhoging cf andere middelen van openbaar vervoer in relatie tot deze dienst. Ik denk hierbij aan 10% prijsverhoging.

Connexxion
    Geachte heer Douglas,

Enige tijd geleden heeft u een melding met betrekking tot onze dienstverlening bij het Klachtenkompas ingediend. Helaas kunnen wij uw klacht niet via deze website in behandeling nemen. Reden hiervoor is dat wij de informatie, die wij nodig hebben om uw klacht volledig te kunnen behandelen, via ons klachtensysteem verzamelen. Wij verzoeken u dan ook om uw klacht opnieuw in te dienen bij Connexxion. Dit kan door te mailen naar sttbackoffice@connexxion.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Connexxion OV Klantenservice

T +31 (0)900 266 63 99

W www.connexxion.nl www.connexxion.com

________________________________________

Please consider the environment before printing this email.
    F.J.P. Douglas
    Goedendag,
    Connexxion stelt voor om mijn klacht rechtstreeks via hun eigen e-mailadres af te handelen. Ik zal dit proberen, echter de reden die Connexxion aandraagt om weer met Connexxion via hun eigen site te mailen (dit heb ik initieel gedaan maar toen werd ik met een kluitje in het riet gestuurd) is in mijn ogen een afleiding. Kom ik op terug.