Klacht Connexxion: Mijn oprit is geen Bushalte .

Klachtnummer
# 302122
Gebruiker
Oprit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu meerdere keren Contact met jullie gehad , dat mijn oprit geen Bushalte is, ook niet voor de Buurtbussen van Jullie , ik heb twee keer bericht gehad dat dit niet meer zal gebeuren, die belofte werkt altijd voor een paar weken, en dat gaat het weer los . Nu voor de laatste keer , bevroor ik juridische stappen onderneem , Dit moet nu eens afgelopen zijn , Jullie Busjes zijn weer begonnen , het is alsof jullie werknemers denken gewoon te kunnen doen wat ze willen .

De oplossing

Gewoon stoppen ermee

0 reacties

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen