Klacht Connexxion: Niet bussen kan niet uitchecken

Klachtnummer
# 483597
Gebruiker
Arjan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds de nieuwe elektrische bussen rijden rond en in Haarlem kan ik heel vaak niet meer uitchecken dan checkt je weer in en gaat er €4,- van je ov af ik heb dat al meerdere keren gehad en net meerdere ov chipkaarten

De oplossing

Gewoon het probleem oplossen Engels terug geven wat ik nog tegoed heb.

1 reactie

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link:

    https://www.connexxion.nl/klachten/1273/

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Connexxion Klantenservice OV

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen