Klacht Connexxion: Ongelooflijk!

Agnieszka

Ik liep richting de bushalte van mijn werk, kwam ik om 15:00 (en de bus vertrekt om 15:04 richting Sloterdijk station) zie ik net een bus wegrijden. Geen probleem dacht ik, weer dacht ik zo over de bus die vertrekt om 15:21 (toen, nu om 15:19) ! Maar nu denk ike die klote bus!!! 4 MINUTEN TE VROEG. Mijn kind moet weer alleen thuis blijven, want mijn man moet ook werken en kan niet op mij te wachten! Wat een kut middag. Maar fijn dat de buschauffeur nu 4 minuten extra heeft op Sloterdijk station om een sigaretje te roken.

Lijn 382 Lichtenvoorde twenteroute

Een schade vergoeding van 10.000 euro zou fijn zijn. Of een chocoladereep maar gewoon wachten tot je weg moet rijden is ook al wat zodat ik gewoon naar mijn kind kan zorgen en niet 19 minuten van tevoren bij de bushalte hoef te staan omdat de bus te vroeg weg gaat.

Bijlagen

Connexxion is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Agnieszka

Ook een klacht indienen over Connexxion?