Klacht Connexxion: Onterechte boete

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 273065
Gebruiker
Anja-1963
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Ik heb een klacht in gediend vanwege een onterechte boete, het antwoord wat ik kreeg was niet bevredigend, waarop ik een nieuw bezwaar indiende en ik de 2e keer precies hetzelfde antwoord kreeg.
In de bijlage heb ik de communicatie, die per mail werd gevoerd, op een word bestand gekopieerd.

De oplossing


Ik wil graag dat alsnog deze boete, min het bedrag voor het kaartje natuurlijk, nietig wordt verklaard en het bedrag terug gestort op mijn rekening, omdat het echt geen onwil was maar onmacht. Dit zou een humane manier zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van Turnhout,

    Gisteren heeft u een melding met betrekking tot onze dienstverlening bij het Klachtenkompas ingediend. Helaas kunnen wij uw klacht niet via deze website in behandeling nemen. Reden hiervoor is dat wij de informatie, die wij nodig hebben om uw klacht volledig te kunnen behandelen, via ons klachtensysteem verzamelen.

    Klachten kunnen ingediend worden via het formulier op onze website. Ze komen dan automatisch bij de juiste afdeling terecht. Uit uw reactie maken wij op dat u al contact heeft gehad met de betreffende afdeling, maar dat u niet tevreden bent over het ontvangen antwoord. Wij adviseren u in dat geval opnieuw contact op te nemen met de betreffende afdeling, zodat zij uw klacht opnieuw kunnen onderzoeken.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,

    Connexxion OV Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anja-1963
Datum
Uiteindelijke oplossing ik moest mijn klacht direct naar connexxion sturen, dit heb ik gedaan op maandag 18 september naar 'sttbackoffice@connexxion.nl', maar ze zijn niet zo snel, dus k wacht nog af
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry