Klacht Connexxion: Onveilig rijden van de buschauffeur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 283665
Gebruiker
VerenaR@
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag ben ik vanaf de bushalte laanweg/groene kruisweg te Spijkenisse om 17:19 vertrokken naar het metrostation spijkenisse centrum(bus 101). Het was een jonge chauffeur en daar is natuurlijk niks mis mee. Helaas was deze jongeman er volgens mij niet helemaal bij met zijn hoofd. Hij was tijdens het rijden op zoek naar zijn pen die blijkbaar onder zijn stoel lag.

Daarnaast merkte ik dat hij meerdere malen de bus moest corrigeren, omdat hij een paar keer op een gedeelte van de andere rijbaan reed. Ik zat voorin in de bus en kon dus meekijken door het raam. Ik voelde me tijdens deze rit niet veilig, terwijl dit wel de bedoeling hoort te zijn.

Uiteraard snap ik deze man nog niet zo heel veel ervaring heeft. Daarintegen vind ik wel dat een chauffeur voornamelijk bezig moet zijn met het veilig vervoeren van mensen van punt A naar punt B. Helaas voelde dit voor mij niet zo.

Ik hoop dat jullie iets met deze informatie zullen doen en ik zou het op prijs stellen om een vergoeding te ontvangen voor deze busrit.

Met vriendelijke groet,

Verena Rutjens

De oplossing

Een vergoeding voor deze busrit.

1 reactie

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Rutjens,

    Dank u voor uw reactie. Deze kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Wij vragen u daarom via de volgende link uw klacht in te dienen:

    https://connexxion.nl/klachten/1273/

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Kim van der Graaf - Heinkens
    Klantenservice OV Connexxion

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VerenaR@
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb geen reactie ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen