Klacht Connexxion: Onveilig rijden van de buschauffeur

VerenaR@

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag ben ik vanaf de bushalte laanweg/groene kruisweg te Spijkenisse om 17:19 vertrokken naar het metrostation spijkenisse centrum(bus 101). Het was een jonge chauffeur en daar is natuurlijk niks mis mee. Helaas was deze jongeman er volgens mij niet helemaal bij met zijn hoofd. Hij was tijdens het rijden op zoek naar zijn pen die blijkbaar onder zijn stoel lag.

Daarnaast merkte ik dat hij meerdere malen de bus moest corrigeren, omdat hij een paar keer op een gedeelte van de andere rijbaan reed. Ik zat voorin in de bus en kon dus meekijken door het raam. Ik voelde me tijdens deze rit niet veilig, terwijl dit wel de bedoeling hoort te zijn.

Uiteraard snap ik deze man nog niet zo heel veel ervaring heeft. Daarintegen vind ik wel dat een chauffeur voornamelijk bezig moet zijn met het veilig vervoeren van mensen van punt A naar punt B. Helaas voelde dit voor mij niet zo.

Ik hoop dat jullie iets met deze informatie zullen doen en ik zou het op prijs stellen om een vergoeding te ontvangen voor deze busrit.

Verena Rutjens

Een vergoeding voor deze busrit.

Connexxion
    Geachte mevrouw Rutjens,

Dank u voor uw reactie. Deze kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Wij vragen u daarom via de volgende link uw klacht in te dienen:

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Kim van der Graaf - Heinkens
    Klantenservice OV Connexxion

VerenaR@
Ik heb geen reactie ontvangen.

Ook een klacht indienen over Connexxion?