Klacht Connexxion: Overstap gemist door buschauffeur

Klachtnummer
# 541399
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Buschauffeur moest per se eerst haar bus parkeren en daardoor heb ik mijn overstap gemist, terwijl ze al precies op de tijd van het overstapstation aankwam dat de bussen normaal vertrekken zou het fijn zijn als wij gelijk uit mogen stappen en naar onze halte mogen lopen

De oplossing

Het zou fijn zijn als de buschauffeur rekening ermee houdt met hoe laat hij/zij aankomt en hoelaat de overstaptijd is van alle bussen aangezien dat hier voor elke bus om het halfuur is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Connexxion is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen